Loppmarknad 2021

22 oktober, 2021 av Johan Eklund

Äntligen, här kommer information om årets loppmarknad

Varje år har vi en loppmarknad sista helgen i oktober, men ifjol fick vi ställa in den på grund av pandemin.

I år kommer vi ha loppmarknad, om än lite anpassad.

Måndag till fredag klockan 18-21 nästa vecka kan ni lämna saker i scoutgården som vi sedan kan sälja på loppmarknaden. Tyvärr kan vi inte ta emot möbler eller ”tjock-TV”, men nästan alla andra prylar du inte längre behöver.
Kan du hjälpa oss att ta emot saker och sortera upp är du självklart varmt välkommen samma tider..
Har du kaffe, bakverk eller annat som vi kan sälja i vårt kafé tar vi gärna emot det också, helst då på fredag 29 oktober.
I år har vi tyvärr inte möjlighet att komma och hämta saker.

Så nästa lördag och söndag, 30-31 oktober, är loppmarknaden öppen mellan 10 och 15, och då har vi även kafé och lotterier.

Loppmarknaden utgör en betydande del av scoutkårens ekonomi, så vi hoppas ni vill vara med och stödja oss att ge barn och ungdomar en aktiv fritid!